Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. július 19., péntek

Új barátok?!

November 9.

Hétfő


Sziasztok.. 
Gyötör a bűntudat,mert elfelejtettem nektek valamit mondani.. (vagyis írni.. ) 
Jó,tudom hülyeség,mert valószínűleg senki nem fogja olvasni a naplómat,de akkor is.. Szégyenlem. 
Régi ügy,de úgy látom,újra visszajött,és muszáj leírnom. 
Szóval.. 

Mikor Petivel jártam,egyszer szólt,hogy mi lenne ha kipróbálnánk a drogot.. Jó.. Nem pont így volt. 
Leakartam egyszer nektek írni,de nem mertem.. Most bemásolom azt. 
"Azt mondta,hogy hozott nekem egy kis meglepetést. Elővett egy kis zacskót,amibe fehér por volt. Megkérdeztem mi ez,de nem válaszolt,csak annyit mondott,hogy szippantsam be. Akkor jöttem rá,hogy drogot akar nekem adni.
-Peti, én  nem szeretnék drogozni.. Mi van ha a végén rászokok?
-Tudtam b***,hogy nem bízol bennem. Semmibe nem mész bele. Még mindig ugyanúgy anyuci kislánya maradtál.. Fond be újra a hajad,biztos jobb lesz..
- De igenis bele megyek! Add ide..
Majd beleszippantottam,és hirtelen valami nagyon jó érzés járta át a testem. Nem tudom mihez hasonlítani,de hirtelen csak úgy öntöttem magamból a szavakat. Megígértem Petinek,hogy én híres kosárlabdázó leszek,azt hogy miért,azt nem tudom,és közbe ugráltam meg üvöltöztem,egyszerűen nagyon-nagyon feloldódtam. Ez tartott 10 percig körülbelül, és én még akartam. Azt mondta, hogy most már csak akkor ad,ha veszek tőle.. A saját barátom.. Mondtam neki, hogy akkor hagyjuk az egészet,és bejöttem a házba..'

Azután nem bírtam leállni. Elmentem egy helyre,ahol naponta vettem egy fiútól anyagot. Minden egyes nap.. Majd bejött Ádám az életembe.. És hirtelen leálltam,mert nagyon boldog voltam. Még csak nem is gondoltam rá..Nem mondtam el neki,hogy volt hogy használtam,és a meccs előtt tudta meg.. Petitől..  De most,hogy szakított velem.. tegnap,mikor beszéltem a nénivel,újra megpróbálkoztam,hátha megbocsájt. Igen,elmentem hozzá.
3 perc után végre unottan kinyitotta az ajtót. 
-Szofi,mit akarsz?

-Figyelj Ádám elszeretnék neked őszintén mondani mindent.. Megértem,hogyha nem akarsz velem ezek után se szóba állni,csak kérlek hallgass végig. Szóval.. Igen,mikor Petivel jártam,kipróbáltatta velem a drogot,és annyira jó volt,hogy rászoktam. De amióta veled járok,azóta sose vettem elő..Annyira  elakartam mondani,de féltem..Féltem,hogy csalódni fogsz bennem..Azért csókoloztam Petivel,mert nagyon kétségbe voltam esve..Azt mondtad,hogy nincs kedved eljönni a meccsemre,pedig tudod,hogy mennyire fontos volt nekem..És…Ő ott volt.. De megbántam,mert téged szeretlek! Hogyha veled vagyok,úgy érzem, a régi vagyok..Megváltoztatsz..Szeretlek..

-Szofi,én ezt értem,és te is tudod,hogy szeretlek. De nem tudom, mi van veled.. Anyukád egyszer felhívott engem sírva,mikor még Petivel voltál,hogy nem tudja mit kezdjen veled,nem szólsz hozzájuk és félt. Elkezdtél drogozni.. Komolyan,milyen ember vagy? Sajnálom, hogy ezt kell mondanom,de bármennyire is szeretlek,a viselkedésedtől hánynom kell.. Nem akarok veled többet beszélni,és kérlek, ne keress. Szia,és sok szerencsét a továbbiakban.
A szavai hallatán teljesen összeomlottam. Még 1 óráig ott ültem a háza előtt,és sírtam. Talán azzal a reménnyel,hogy hátha kijön,és megbocsájt nekem mégis? Őszintén,mit érek? Nincsenek barátaim..Rengeteg az igazolatlan órám..A családomat állandóan megbántom..Mégis milyen ember lettem? Mikor elkezdtem a naplómat,szétszórt kis aranyos lány voltam. Most meg magamra nézek,és nem látok mást, mint egy romlott idiótát. Sajnos annyira rosszul érintett Ádám elutasítása,hogy elmentem,és vettem anyagot. Rájöttem,hogy az ottaniak meg fognak érteni,talán be is fogadnak..

-Éppen egy nagyon durva szakításon vagyok túl..Nem ülhetnék én is ide mellétek?
-De,nyugodtan,új embereknek mindig örülünk,csak ha bemersz köpni a zsaruknak,az életednek vége..
-Eszembe sem jutott,nyugodj meg.. Ugyanazért vagyok itt mint ti..
-Kicsi lány,nem hiszem,hogy a mi életünk egy kicsit is hasonlítana..
Akkor ti miért jutottatok ide?
Elém lépett egy körülbelül 30 éves,szakállas férfi.
-Az én nevem János,de mindenki Joe-nak hív. 10 éve vagyok függő. Az egész ott kezdődött,hogy én alapjában egy nagyon boldog életet éltem. Gimnáziumban én voltam a legjobb tanuló. Jártam versenyekre,minden tanár szeretett. Nem mellesleg,egész jól néztem ki,így sok lány „rajongott értem”. 4.osztályban megtaláltam végre az igazit. Csodálatos volt. Egy versenyen találkoztunk,éppen menni akartam be a terembe,mikor ő jött kávéval,és véletlenül egymásnak ütköztünk,így leöntött. Először ideges voltam,de aztán belenéztem a mélykék szemeibe,és egyből lenyugodtam. Sokszoros bocsánatkérés után,végre abbahagyta. Megkérdezte,hogy elvigye-e az ingemet a tisztítóba,de én annyit mondtam,hogy nekem nem kell más,csak a száma. Megadta,és másnap találkoztunk is. Remek volt. 7-re mentem érte,és egy elegáns étterembe vittem. Sokat beszélgettünk,majd mikor hazakísértem,elköszönésképpen megcsókolt. Behívott a házába,és én igent mondtam. Megtörtént,aminek történnie kellett. Másnap,mikor felébredtem,nem volt mellettem. A tárcámat sem találtam,gondolom ellopta. Az összes megtakarított pénzem benne volt,személyim,bankkártyám,lakcímkártyám minden. Utána észrevettem,hogy a kulcsomat is elvette. Egyből hazarohantam,mert elképzelni sem tudtam,mit művelhetett. Beléptem a házba,minden fel volt dúlva,apám  a földön feküdt,anyám mellette.. Mindketten halottan. Felhívtam a rendőrséget,kijöttek,és pár órára rá  megtalálták a lányt.. Mint kiderült,már több emberrel megcsinálta ugyanezt.. Elvesztettem miatta a szüleimet.. Mivel 18 éves voltam,már gondoskodnom kellett saját magamról,de annyira gyenge voltam,hogy a drogokhoz nyúltam.. Azóta itt élek,függőként,és én vagyok a legrégebbi „tag”. Kezdhettem volna valamit az életemmel,de nem tettem..  Nem voltam rá képes,most meg már minek?Van érettségim,de most beiratozni az egyetemre? Pedig életem nagy álma volt,hogy egyszer híres orvos legyek.. De e helyett itt ülök,28 évesen,és ecsetelem az életem. Mindez a miatt a lány miatt van,akit az igazinak hittem.. Azóta sem tudom feldolgozni. Ti értitek? Olyan aranyosnak tűnt.. Gondolom régóta kiszemelt engem.. Az az egyetlen vigasz,hogy életfogytiglan börtönbüntetést kapott,bár szerintem halált érdemelnének az ilyen emberek. És ha most azon gondolkoztok,hogy a testvéremmel mi van,sajnos azt kell mondanom hogy nincs. Egyszóval az életem egy nagy szívás. Nem tudok rá szebb szót használni.
Láttam,hogy befejezte,egyszerűen sokkba kerültem a története miatt,mikor is elém lépett egy idősebb nő,körülbelül 50 éves lehetett....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése