Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. július 6., szombat

Hiba..Hiba..

Egész jól ment az edzés. Mikor felmentem a pályára,hirtelen minden eszembe jutott..Hogy hogy kell dobni,hányat szabad lépni,cselek,szabályok,minden! A végén meg is dicsért az edző,és mondta,hogy benne leszek a kezdő csapatba az esti mérkőzésen. Nagyon-nagyon izgulok,mivel ez az utolsó "versenyszám",és ha ezt megnyerjük,akkor 11-10-re nyer az iskolánk is..
-Figyelj,Szofi, tényleg nagyon sajnáljuk,hogy olyan dolgokat mondtunk rád.. -Mondták a többiek,mikor beértem az öltözőbe. Nem akartam,hogy tovább mondják,így félbeszakítottam.
-Kérlek titeket ne folytassátok! Egyikőtökre sem haragszom,csak a barátnőtöknek hittetek. Semmi baj! Anna! Nem kezdhetnénk tiszta lapokkal,és lehetnénk barátok? Persze,hogyha nem akarod akkor...-Nem folytattam,mert megölelt.
-Bocsánat,hogy olyan bunkón viselkedtem veled!-Mondta, az első és a második ölelés között.
Szóval,lett egy barátnőm. A többieket még nem ismerem annyira,de remélem mindannyiukkal jól kijövök majd.Mikor kiértem az öltözőből,ott várt engem Ádám.
-Hát te? -Kérdeztem meglepetten,majd a nyakába ugrottam. Nagyon-nagyon örültem neki.
-Figyelj Szofi,beszélnünk kéne.. 
A gyomrom összerándult,és nagyon megijedtem. Miről akarhat beszélni? 
-Mi..m..Mi..ről? 
-Gyere velem,kérlek.
Elindultunk,kiértünk az udvarra,és leültetett a padra,de ő állva maradt.
-Szóval arról lenne szó,hogy most voltam edzésen..
-Ennyi? Ezt tudtam! Már azt hittem valami nagyobb dolog te kis butus.
-Kérlek Szofi,hadd fejezzem be! Voltam edzésen,és az edzőm mondta,hogy ma este fontos meccsem lesz,amit nem hagyhatok ki. Ha ellenkezek vele akkor kirúg a csapatból. Sajnálom,de nem tudok emiatt elmenni a mai meccsedre..Tényleg..Ne haragudj..
-De...de...Te is tudod milyen fontos ez nekem! Ott kell lenned! -Mondtam a könnyeimmel küszködve. 
-Sajnálom,de ahogy vége a meccsnek rohanok oda,talán a végére oda tudok érni..
-Nem hiszem el,hogy nem tudsz kihagyni egy meccset se! Mindegy..Majd akkor talán találkozunk..Szia. 
*Ádám*
-Teljesen bevette!- Gondoltam magamban. -Hogy megfog lepődni,amikor ott leszek egy virággal a kezemben  a meccsén.. 
--------------------------------

Sírva álltam a buszmegállóba..
-Szofi! Kérlek hallgass végig! Mi..Mi a baj? -Jött oda Peti.
-Semmi közöd hozzá!
-Kérlek..Tudom,hogy nagyon szemétség volt amit csináltam! Kiléptem a csapatból,elegem lett,hogy mindig piszkálnak. Megértem,ha nem hiszed el,de az egészet ők találták ki. Azt,hogy hazudjak neked,és Annának is,és miközben én szenvedtem,ők jót szórakoztak. De  rájöttem,hogy bármennyire is imádok kosarazni,nem éri meg..Így legalábbis biztos. És esküszöm,hogy igazat mondok! Olyan vagyok,mint akinek megismertél. Szóval kérlek mondd el mi bánt.. 
-Ádám..Megígérte hogy eljön a meccsemre,bármi közbejön azt lemondja,mindent megígért.. És most..Egy focimeccs miatt nem jön el..Pedig annyira fontos ez nekem! Ezt ő is tudja! Még a szüleim se tudnak eljönni..Senki! - Mondtam,mire megölelt. Az egész buszutat végigbeszéltük,és nagyon jól esett,hogy mellettem állt. Megígérte,hogy elkísér a meccsre,és hangosan fog szurkolni.

-3 órával a meccs előtt-
3 óra van még a meccsig! Próbálom a tv-t nézni,de nem bírok arra koncentrálni..Csak azon jár az eszem,hogy hogy fogom elrontani..

-2 órával a meccs előtt-
Na jó,lehet el se kéne mennem?

-1 órával a meccs előtt-
Nem megyek el! 

-30 perccel a meccs előtt-
Mégis eljöttem. Itt állok az öltözőben,már teljesen kész vagyok. Fel kell mennünk a pályára melegíteni..

Mikor mentem volna be a terembe valaki utánam kiáltott.   
-Szofi várj! Valamit elfelejtettél! - Megfordultam,és Peti futott felém,majd megcsókolt. Sajnos..Visszacsókoltam.. Annyit beszélgettünk ma..
-Szofi..Mit...? - Abbahagytam a csókot,és Ádám állt ott egy csokor virággal a kezében,öltönyben..Hirtelen megtudtam volna magam ölni..
-Ádám,várj! -Próbáltam odamenni hozzá,de ellökött magától. 
-Hagyj békén..Örökre! -Mondta,mire elsírtam magam.. Muszáj volt bemennem a terembe,mert nem fogok tudni bemelegedni..Ilyen rosszul még sose voltam..A barátom..Az ex barátom..Na jó! Nem szabad figyelnem semmi másra,csak a meccsre. Majd utána megölöm magam..Elkezdődött. Felmentem a pályára,már 5 perce tartott a meccs,éppen lőttem volna,mikor éreztem,hogy valaki erősen meglök..és beütöttem a fejem. 
...A kórházban ébredtem...
És nem emlékeztem SEMMIRE..

2 megjegyzés:

  1. Ajj annyira jó.!! Mikor jön a kövi.?? :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :)) Holnap kirakom,mert elég sok ötletem van. :D

    VálaszTörlés