Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. július 8., hétfő

Mi történt velem?

Sziasztok!
Mikor felkeltem,egy kórházban voltam.Anyáék az előbb bejöttek,de mondták,hogy még nem akarnak összezavarni a történtekkel,majd ha hazaengednek elmondanak mindent.Nagyon kíváncsi vagyok,mert fogalmam sincs mi történt tegnap,vagy tegnap előtt,semmire sem emlékszem. Azt sem tudom hanyadika van. Annyit tudok,hogy volt egy naplóm..Már egy fél órája keresem,de nem találom sehol,szóval biztos elvette valaki...Most egy újat kezdtem el.. Bár kinek kellene egy napló? És pont az én naplóm? A barátomat Ádámnak hívják,és nagyon szeretem. Az utolsó dolog amire emlékszem az az,hogy Boti elmondta,hogy nyáron elmegyünk Párizsba. Másra nem. Semmire. Gondolom tegnap volt.. De olyan hiányosságot érzek..Mintha valami lett volna..Várom hogy a barátom bejöjjön hozzám. Na most talán..Valaki kopog.. Oh ne! Peti az.. De miért jött ide? Utálom őt!
-Szia Szofi,nagyon örülök hogy jobban vagy,beszéltem anyukáddal és ő mondta. Figyelj.. nagyon sajnálom ami a meccsed előtt történt,meg kéne beszélnünk,hogy mi van most köztünk..-Mondta,elég savanyú tekintettel. Milyen meccs?
-Milyen meccs? Miről beszélsz?
-Nem emlékszel rá? Akkor..Mire emlékszel?
-Arra emlékszem,hogy téged utállak,és Ádám a barátom. Szóval mehetsz is innen most azonnal!
Nagyon meglepett képet vágott..
-Miért nézel így? Mondtam,hogy menj el!
-Édesem..Te nem emlékszel a tegnapi napra..Ádám megcsalt téged! Velem beszélted meg,majd megcsókoltál.. Egy kézilabda meccs volt,amin te is játszottál. Az egyik ellenfél játékos nagyon meglökött,és elájultál. Biztosan kiestek dolgok.. Ezt akartam megbeszélni..
Tessék? Nem hiszem el! Ádám megcsalt? Megcsókoltam Petit?? Mi történik?
-Figyelj..Beszélni szeretnék Ádámmal..- Mondtam neki kétségbeesetten.
-Nem lehet! Meglátott minket,amikor épp bocsánatot akart kérni,és azt mondta hogy soha többet látni sem akar. Tudom,hogy ez nagyon igazságtalan,de valljuk be,nem egy jó ember. Sajnálom -Mondta,majd megfogta a kezem. Hirtelen eszembe jutott,ahogy megismertem Petit,az,hogy miattam szólalt meg újra,és úgy gondoltam miért is ne? Megérdemel egy esélyt,ha már Ádám is kijátszott engem..Aztán eszembe jutott valami..
-Várj! Annával mi van? 
-Annával? Anna azt mondta neked hogy...hogy..Annával csalt meg Ádám!
-TESSÉK? 
-Sajnálom..Tényleg Szofi..Nem ezt érdemled. 
Ezt nem hiszem el! Elkezdtem sírni,de az ájulás szélén álltam. Én úgy keltem fel,hogy Anna a legnagyobb ellenségem,és Ádám életem szerelme..Erre kiderül,hogy életem szerelme megcsalt a legnagyobb ellenségemmel?Mi történt velem?
-Figyelj..Lehet most nem hiszel nekem,de szerintem az lenne a legjobb ha elfelejtenéd Annát és Ádámot. Ők jól meglesznek magukban. Csak rám figyelj oké? Én mindig itt leszek melletted.. Szeretlek. Lennél a barátnőm? 
Nem tudtam mit csinálni. Konkrétan az életemben most csak Peti van nekem.. Remek!
-Igen..Leszek a barátnőd.
Kopogtak..Jönnek a szüleim.


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!!!:)♥ Már kíváncsi vagyok a folytatásra:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon köszönöm! :)) <3 Holnap hozom ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia!Csak azt szeretném kérdezni hogy most lesz ez hogy bloglovin-on lehet látni majd csak az új részeket néhány hét múlva..ugye ott folytatod majd ??:)

    VálaszTörlés